Neem een collega of relatie mee en ontvang €100 korting per ticket! Direct aanmelden

Expertsessie GX Software door Rogier de Moel

Expertsessie

Klantdata verzamelen en toepassen – dé motor van online succes

De nieuwe marketeer kan niet zonder data. Want data – en klantdata in het bijzonder – is dé drijvende kracht achter elke succesvolle marketingcase. Maar klantdata ligt niet voor het oprapen: je moet het vinden, samenbrengen en begrijpen. Daarom is het cruciaal dat je over de juiste datatechnologie beschikt. In deze sessie laat Rogier de Moel zien hoe 5 aansprekende Nederlandse organisaties hun marketing-KPI’s zelfs overtroffen door een slimme inzet van data en technologie!

 13:00  40 minuten SPARK Expertsessie

Rogier de Moel

Rogier de Moel is sinds midden jaren ’90 actief op het snijvlak van internet technologie, digitale marketing en business development. Sinds 2014 werkt hij als Senior Digital Business Consultant bij GX Software. In deze rol geeft hij strategisch advies en implementeert hij customer data en digital marketing oplossingen bij grote Nederlandse organisaties als Nationale-Nederlanden, De Volksbank en Signify (voormalig Philips Lighting). Daarnaast is Rogier oprichter van Journey of Enterprises, een bedrijf dat zich richt op persoonlijke groei bij ondernemers.

Overzicht sprekers