Neem een collega of relatie mee en ontvang €100 korting per ticket! Direct aanmelden

Programma 2018

MarTech18 biedt trends, best practices en brilliant failures. Onder het motto ‘learn from the best’ geven marketeers van aansprekende merken inzage in hun inspirerende marketing-technology-strategie. Wat was de uitdaging? Welke keuzes zijn gemaakt en hoe? Welke impact heeft MarTech op de marketing- en businessstrategie? En op de organisatie? Hoe verhouden zich investeringen en resultaten? En hoe data en intuïtie?

In expertsessies gaan we vervolgens dieper in op de verschillende dimensies binnen marketing-technology: advertising, content, social, data, management (kan ook nog anders worden ingedeeld). Door middel van demo’s van tools en systemen en de concrete toepassing in cases krijgt de bezoeker insights over de verschillende functionaliteiten en toegevoegde waarde voor de marketingaanpak. Geen product-pushes of salespitches, maar relevante, inhoudelijke bijdragen die praktische tips en bruikbare ideeën opleveren.

Dinsdag 11 december 2018

Krijn Schuurman

Krijn Schuurman | Dagvoorzitter

Hele dag Hoofdzaal Host

Krijn Schuurman is gefascineerd door de impact van nieuwe technologie op de maatschappij, ons leven en ons werk. Als dagvoorzitter, debatleider en interviewer laat hij zich leiden door z’n nieuwsgierigheid naar alles wat met de digitalisering van onze samenleving te maken heeft; digitale transformatie, online marketing, E-commerce, mobiel, eHealth, fintech, social, en wat dies meer zij.

Lees verder
Elena zw

Elena Corchero | Unruly

10:15 45 minuten Hoofdzaal Keynote

For Elena Corchero, a fascination with technology has become a passion for helping people make sense of the products, trends and technologies that will shape the way we’ll live in the future.
With a background in product development and wearable tech, Elena has carved out a high profile career as a tech consultant working with the BBC, Diageo, Unilever, Audi, and the London Olympics. She has been featured in Vogue , Forbes and MIT Technology Review, and wowed audiences at TED and Oxford University.

Lees verder
Daniel Gebler - Picnic

Daniel Gebler | Picnic

11:00 30 minuten Hoofdzaal Keynote

Picnic is de snelst groeiende online supermarkt ter wereld. Ze maken boodschappen doen makkelijk, leuk en betaalbaar voor iedereen.

Lees verder
Blake Cahill

Blake Cahill |Digital Transformation @Philips

11:30  30 minuten Hoofdzaal Keynote

Blake Cahill is een kei op het gebied van digitale marketing – een inspirerende leider die goed presterende en gepassioneerde teams bouwt.

Lees verder
Rogier de Moel

Rogier de Moel | GX Software

 13:00  40 minuten  SPARK  Expertsessie

Klantdata verzamelen en toepassen – dé motor van online succes

De nieuwe marketeer kan niet zonder data. Want data – en klantdata in het bijzonder – is dé drijvende kracht achter elke succesvolle marketingcase. Maar klantdata ligt niet voor het oprapen: je moet het vinden, samenbrengen en begrijpen. Daarom is het cruciaal dat je over de juiste datatechnologie beschikt. In deze sessie laat Rogier de Moel zien hoe 5 aansprekende Nederlandse organisaties hun marketing-KPI’s zelfs overtroffen door een slimme inzet van data en technologie!

Lees verder
Viktor_van_der_Wijk

Viktor van der Wijk | Storm Digital (case Transavia)

 13:00  40 minuten  FLASH  Expertsessie

Marketing Technology in de luchtvaart: hoe Transavia hogere media efficiëntie realiseert via digital technologie.
Via transavia.nl boeken dagelijks duizenden mensen per dag hun vluchten, waarbij beschikbaarheid en prijs op  basis van vraag en aanbod worden bepaald door de afdeling revenue management. In haar digital ecosysteem is het Transavia samen met haar partner Storm Digital gelukt om data uit dit essentiële bedrijfsproces data dynamisch te koppelen aan de online mediabestedingen. Ontdek het op de hands-on break-out sessie.

Lees verder
elvira

Elvire Jaspers & Anastasia Gritsenko | We Are Brain

 13:00  40 minuten  GLOW  Expertsessie

Elvire Jaspers, CEO WeAreBrain
Elvire is the co-founder and CEO of WeAreBrain, a multinational technology company with headquarters in Amsterdam and Kiev.

Anastasia Gritsenko, Head of Product Design Tur.ai
Russian born Anastasia earned a PDEng degree in User-System Interaction from Eindhoven University before launching into a stellar career as UX and Interface Design Specialist working for the likes of Philips, Microsoft, Vodafone and TomTom.

Lees verder
Niels Kleverlaan

Niels Kleverlaan | BNNVARA

14:00 40 minuten SPARK Expertsessie

Niels Kleverlaan is manager marketing operations bij BNNVARA. Vanuit deze functie houdt hij onder meer bezig met de implementatie van de centrale datastrategie waarbij de binding tussen BNNVARA en haar publiek op een transparante manier wordt verdiept.

Lees verder
Menno Weij

Menno Weij | SOLV

14:00 40 minuten GLOW Expertsessie

Sinds 25 mei geldt de nieuwe privacywetgeving. We zijn nu een half jaar verder. Menno Weij bespreekt wat we nu weten over de AVG in relatie tot digitale technologie alsmede in relatie tot marketing. Wat zijn de ontwikkelingen? Wat zijn de verwachtingen? En wat weten we (nog) niet? Maar vooral: wat mag je nu wel en wat mag je niet.

Lees verder
Ody Blankendaal

Ody Blankendaal | Makerstreet Innovation

14:00 40 minuten FLASH Expertsessie

Product & marketing kunnen niet zonder elkaar
De basis van elke ras marketeer is mede gevormd door de 4P’s van Philip Kotler. Prijs, Product, plaats en promotie. Waarbij door steeds groter wordende organisaties, complexere technische materie, digitalisering van kanalen en diensten de P van product is verdwenen uit de scope van de marketeers.

Lees verder
Gerhard van der Bijl

Gerhard van der Bijl | Royal FloraHolland

15:00 30 minuten Hoofdzaal Keynote

Gerhard van der Bijl is Chief Digital Officer en CIO bij Royal FloraHolland. Voor zijn start bij Royal FloraHolland, heeft hij onder andere gewerkt bij Reed Elsevier en Wehkamp.

Lees verder
Marloes Pomp

Marloes Pomp | Blockchain & Marketing

15.30  30 minuten  Hoofdzaal Keynote

Marloes Pomp is Initiator en Program Officer voor de blockchain-projecten binnen de Nederlandse overheid en is verantwoordelijk voor de internationale strategie van de Nederlandse Blockchain Coalitie.

Lees verder
Wouter_Sportel

Wouter Sportel & Sander Jonkheijm | Storm Digital | SEAT-case

 16:00  30 minuten  Hoofdzaal Keynote

Wouter Sportel is CRO Consultant bij Storm Digital. Sander Jonkheijm is Creative Strategist bij Greenhouse Group.

Lees verder