Koop snel tickets met vroegboekkorting! Koop tickets

Programma 2018

We zijn druk bezig met het samenstellen van het programma.

Wel kunnen we alvast verklappen dat MarTech18 trends, best practices en brilliant failures biedt. Onder het motto ‘learn from the best’ geven marketeers van aansprekende merken inzage in hun inspirerende marketing-technology-strategie. Wat was de uitdaging? Welke keuzes zijn gemaakt en hoe? Welke impact heeft MarTech op de marketing- en businessstrategie? En op de organisatie? Hoe verhouden zich investeringen en resultaten? En hoe data en intuïtie?

In interactieve parallelsessies gaan we vervolgens dieper in op de verschillende dimensies binnen marketing-technology: advertising, content, social, data, management (kan ook nog anders worden ingedeeld). Door middel van demo’s van tools en systemen en de concrete toepassing in cases krijgt de bezoeker insights over de verschillende functionaliteiten en toegevoegde waarde voor de marketingaanpak. Geen product-pushes of salespitches, maar relevante, inhoudelijke bijdragen die praktische tips en bruikbare ideeën opleveren.

De dag sluiten we af met een collegetour.

Heb je tips? Mail naar events@adformatie.nl!

Dinsdag 11 december 2018

Krijn Schuurman

Krijn Schuurman | Dagvoorzitter

Hele dag Hoofdzaal Host

Krijn Schuurman is gefascineerd door de impact van nieuwe technologie op de maatschappij, ons leven en ons werk. Als dagvoorzitter, debatleider en interviewer laat hij zich leiden door z’n nieuwsgierigheid naar alles wat met de digitalisering van onze samenleving te maken heeft; digitale transformatie, online marketing, E-commerce, mobiel, eHealth, fintech, social, en wat dies meer zij.

Lees verder
Simon_Gosling 2018

Simon Gosling | Unruly

10:15 45 minuten Hoofdzaal Keynote

Als keynote spreker op belangrijke evenementen, waaronder Cannes Lions, D & AD en TED, en een thought leader in AI, VR, AR, MR, IoT en Connected Home, was Gosling eerder Global CEO bij Happy Finish. Met studio’s in Londen, Mumbai, Shanghai New York en Portland creëerde hij meeslepende, interactieve ervaringen voor toonaangevende merken, waaronder ABInbev, BMW, Charlotte Tilbury, Google, Lufthansa, River Island, Subway, Tate Modern, Ted Baker, Walmart en William Grant & Sons.

Lees verder
Daniel Gebler - Picnic

Daniel Gebler | Picnic

11:00 35 minuten Hoofdzaal Keynote

Picnic is de snelst groeiende online supermarkt ter wereld. Ze maken boodschappen doen makkelijk, leuk en betaalbaar voor iedereen.

Lees verder
Gerhard van der Bijl

Gerhard van der Bijl | Royal FloraHolland

11:35 35 minuten Hoofdzaal Keynote

Gerhard van der Bijl is Chief Digital Officer en CIO bij Royal FloraHolland. Voor zijn start bij Royal FloraHolland, heeft hij onder andere gewerkt bij Reed Elsevier en Wehkamp.

Lees verder
Blake Cahill

MarBlake Cahill |Digital Transformation @Philips

16:10 20 minuten Hoofdzaal Keynote

Blake Cahill is een kei op het gebied van digitale marketing – een inspirerende leider die goed presterende en gepassioneerde teams bouwt.

Lees verder
Marloes Pomp

Marloes Pomp | Blockchain & Marketing

16:40 20 minuten Hoofdzaal Keynote

Marloes Pomp is Initiator en Program Officer voor de blockchain-projecten binnen de Nederlandse overheid en is verantwoordelijk voor de internationale strategie van de Nederlandse Blockchain Coalitie.

Lees verder

Partners