Neem een collega of relatie mee en ontvang €100 korting per ticket! Direct aanmelden

F.A.Q.

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

Inschrijvingen

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier.
Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden.

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de organisatie via events@adformatie.nl of bel 030 275 96 25.

Ja, je kunt je inschrijving voltooien met je eigen gegevens. Mochten deze op een later moment wijzigen, dan kun je dat tot 2 dagen voor het evenement doorgeven aan de organisatie via events@adformatie.nl of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Nee, dit hoeft niet. Op basis van alle inschrijvingen maken wij een gastenlijst. Je hoeft bij aankomst op de locatie dus alleen je naam door te geven bij de registratiebalie.

Je kunt je tot 1 dag van tevoren nog inschrijven voor het evenement. Wacht echter niet te lang met het inschrijven om zeker te zijn van een plekje.

Annuleringen

Dat kan. De wijziging in contactgegevens kun je tot 2 dagen van tevoren doorgeven aan de organisatie via events@adformatie.nl of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Tot acht weken voor aanvang van het evenement (datum poststempel telt) kun je kosteloos annuleren. Annulering is uitsluitend mogelijk, naar:

Adformatie Events
t.a.v. Contentmarketing & Storytelling Event
Van Limburg Stirumstraat 8
3581 VA Utrecht

of per e-mail via events@adformatie.nl

Bij annulering na acht tot vier weken voor aanvang betaal je 25% van het inschrijfgeld.
Bij annulering na vier tot twee weken voor aanvang betaal je 50% van het inschrijfgeld.
Bij annulering binnen twee weken voor aanvang wordt het volledige inschrijfgeld in rekening gebracht.

LET OP! Jouw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen, mits tijdig (tot 2 dagen van tevoren) aan ons doorgegeven. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Tarieven

Voor deelname aan dit evenement gelden de volgende tarieven:
€379,- (excl. BTW) voor niet-abonnees.
€329,- (excl. BTW) voor abonnees van Adformatie.

Ja, al vanaf twee personen of meer kun je profiteren van aantrekkelijke staffelkorting. Staffelkorting is niet geldig in combinatie met andere kortingen en wordt verrekend over de basisprijs.

2 personen € 279 per persoon (excl. BTW)
> 3 personen € 249 per persoon (excl. BTW)

Abonnees / leden van Adformatie krijgen standaard korting voor ons evenement. Zij betalen slechts €329,- (excl. BTW). Selecteer in dit geval in het inschrijfformulier “Ik schrijf mij in als abonnee/lid”.

Kom je met 2 personen of meer naar het evenement? Dan gelden er speciale groepstarieven:
2 personen € 279 per persoon (excl. BTW)
> 3 personen € 249 per persoon (excl. BTW)

Betaalopties

Nadat je de inschrijving hebt voltooid ontvang je van ons een bevestiging met bijgaand de factuur. Betalingen voor onze evenementen geschieden altijd per factuur. Betalen met creditcards is helaas niet mogelijk.

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Alle betalingen voor onze evenementen geschieden per factuur. De factuur ontvang je gelijktijdig met de bevestigingsmail van jouw inschrijving.

Programma

MarTech18 is bedoeld voor marketeers die zich verder willen verdiepen in wat marketing en techniek voor hen kan betekenen. MarTech18 beantwoordt de vraag hoe bedrijven en organisaties (marketing-)technologie op een succesvolle manier kunnen integreren in hun marketingstrategie en -operatie.

09.30 – 10.30 uur | Ontvangst en registratie
10.30 – 12.00 uur | Keynote blok
12.00 – 13.00 uur | Netwerken & lunchbreak
13.00 – 13.45 uur | Expert Tracks, part 1
13.45 – 14.00 uur | Wissel
14.00 – 14.45 uur | Expert Tracks, part 3
14.45 – 15.15 uur | Wissel / break
15.15 – 16.00 uur | Expert Tracks, part 3
16.00 – 16.45 uur | Minds in Technology / collegetour
16.45 – 18.00 uur | Netwerkborrel

Klik hier voor meer informatie over (de invulling van) het programma.

We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we die bekend via onze programma pagina.

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers via events@adformatie.nl of bel 030 275 96 25.

Ja, je ontvangt hierover bericht na de voltooide inschrijving. In de bevestigingsmail van je inschrijving vind je een link. Via deze link kun je je voorkeur doorgeven voor specifieke sessies.

Ja, we streven ernaar alle presentaties achteraf te delen met de deelnemers van het evenement. Dit gebeurt in vrijwel alle gevallen, tenzij een spreker zijn/haar presentatie expliciet niet wil of mag delen.

Ja, tussen 12:00 en 13:00 uur is er een lunchpauze ingepland. De lunch wordt volledig door ons verzorgd en zit bij de prijs inbegrepen. Heb je speciale (medische) dieetwensen? Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar events@adformatie.nl of bel 030 275 96 25.

Locatie

Media Plaza, Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein
3521 AL Utrecht

Het congresgebied Media Plaza ligt in het hallencomplex van Jaarbeurs Utrecht. Je bereikt Media Plaza via de roltrappen naar boven in de centrale hal van het hallencomplex. Bovenaan de roltrap word je verwelkomd door onze gastvrouw of -heer.

Klik hier voor meer informatie over hoe je de locatie het beste kunt bereiken met de auto of het openbaar vervoer.

Rondom Media Plaza is veel parkeergelegenheid. U kunt het beste uw auto parkeren op P2 of P2 van Jaarbeurs Utrecht.

Overig

Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen door ons te volgen op social media. Volg ons op Twitter (meerdere evenementen) of meld je aan voor het Facebook evenement. Natuurlijk updaten wij ook onze website zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

Indien je een vraag hebt die nog niet beantwoord is, verzoeken we je contact op te nemen met de organisatie via events@adformatie.nl of bel 030 275 96 25.

Partners